لباس فرم اداری Office wear garments

پوشاک فرم اداری به پوشاکی که توسط سازمان، ارگان، شرکت و ... برای کادر و پرسنل خود تهیه میگردد اتلاق می گردد و یکی از زیرمجموعه های پوشاک تبلیغاتی و صنعتی می باشد که به نظم، آراستگی و یکپارچگی کسب و کار شما در قاب تعریف شده و البته با سلیقه شما رسمیت می بخشد.

فرم اداری به دلیل استفاده مکرر و دائم توسط پرسنل باید از مواد اولیه و پارچه های خاص بهره گیرد ، پارچه هایی که در گرما و سرما و شرایط محیطی مختلف دمای بدن پرسنل را متعادل نگه دارد و به راحتی حالت و شکل اصلی لباس از دست نرود، به زبان عامیانه چروک نشود و به علت تکرر استفاده فرم و رنگ خود را از دست ندهد.

انواع پوشاک اداری

پوشاک فرم اداری دارای مدل ها و اقسام مختلفی است که بنا به زنانه و یا مردانه بودن آن باز به اقسام متنوع تری نسبت به سلایق شما تقسیم می گردد.

مواد اولیه تولید لباس فرم اداری

یکی از پارچه هایی که برای تولید لباس فرم اداری بیشترین کاربرد را دارد پارچه ترگال است، سبک بودن، لطافت و ثابت ماندن رنگ از خصوصیات بارز این نوع پارچه است که البته نباید از برش خوری و خوش دوختی استاندارد این پارچه غافل بود.

و اما پارچه ای شناخته شده به نام فاستونی که در تولید اکثر لباس فرم های اداری زنانه و کت و شلوارهای اداری مردانه استفاده می گردد یکی دیگر از پارچه های پرکاربرد در این صنعت می باشد .

تولید لباس فرم اداری

شرکت تولیدی پاکان صنعت با بهره گیری از کادری مجرب آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی نسبت به سلایقتان می باشد.

 

برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره های 66400103 و 66400107 شرکت تولیدی پاکان صنعت تماس حاصل فرمایید .