لباس کار ایمنی Safety work wear

لباس کار ایمنی Safety work wear یک وسیله حفاظتی در برابر جلوگیری از آسیب های فیزیکی، شیمیایی و محیطی کار است که با توجه‌ به‌ خطراتی‌ که‌ در حین‌ کار برای‌ کارگر مربوطه‌ پیش‌می آید انتخاب‌ شده‌ و باید به ترتیبی‌ باشد که‌ از بروز خطرات‌ تا حد ممکن‌ جلوگیری‌ نماید.

لباس کار ایمن باید سالم و بدون پارگی باشد چرا که ممکن است قسمت های پاره لباس به ماشینی که در حال حرکت و دوران است گیر کرده و خطراتی بو جود آید. همچنین لباس کار نباید گشاد باشد. مخصوصا قسمتهای سر آستین و دامن آن؛ روپوش کار نباید به میزانی تنگ باشد که اعضای بدن هنگام کار با اشکال مواجه شوند.

 

برخی از تجهیزات ایمنی مورد نیاز محیط کار شامل :

کفش ایمنی - دستکش ایمنی - عینک ایمنی - کلاه ایمنی - ماسک ایمنی

 

انواع لباسکار ایمنی

تولیدی لباسکار ایمنی

 

 

البسه اختصاصی ایمن در مشاغل ویژه و نیز فصول سرد که از جمله می توان لباس کار عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه، لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچه های PVC را نام برد.

لباس حفاظتی دربرابر گرما از الیاف مخصوصی با پوشش آلومینیوم که تا ۹۰% اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد، ساخته شده و به منظور کار در مجاورت کوره ها و فرآیندهای حرارتی استفاده می شود.

 

 

کفش ایمنی

کفش ایمنی پایپوشی است ،که دارای ویژگیهای ایمنی بوده و استفاده کننده را از صدمات ناشی از حوادث کار ،محافظت میکند.shoes work wear

وظیفه کفش ایمنی محافظت از پا در مقابل خطر سقوط اشیاد، محافظت در برابر جریان الکتریکی، مواظبت از پا در برابر خستگی و جلوگیری از سوختگی پا است.

این کفش به گونه ای طراحی شده است که انگشتان پا را در مقابل سقوط اجسام بر روی پا محافظت میکند.

زیره کفش های ایمنی معمولا پی یو ، تی پی یو و لاستیک میباشد.

 

دستکش ایمنی

دستکش ایمنی از دست ها در مقابل خطرات موجود در محیط کار محافظت می نماید. دستکش ایمنی مقاوم در برابر مواد و مایعات شیمیایی و دارای عایق لاستیکی می باشد.

 

عینک ایمنی

یکی از مسائل مهم ار لحاظ پیشگیری در صنعت، حفاظت چشم در مقابل خطرات ناشی از کار می باشد. به همین دلیل انواع عینک صنعتی متناسب با انواع مخاطراتی که سیستم بینایی را تهدید می کند، طراحی و ساخته شده است.

 

کلاه ایمنی

برای حفاظت از سر در برابر انواع مخاطرات محیط کار از کلاه ایمنی صنعتی استفاده می شود. کلاه ایمنی باید جوری طراحی گردد که قادر به تحمل ضربه های مکانیکی باشد. مهمترین ویژگی یک کلاه ایمنی استاندارد، استحکام آن است. کلاهی که بیش از حد سفت یا نرم باشد کارایی لازم را ندارد.

 

ماسک ایمنی

ماسک ایمنی یا ماسک تنفسی وسیله ای است که با قرار گرفتن بر روی صورت با جلوگیری از ورود ذرات و گازهای مضر اجازه تنفس سالم را به استفاده کننده می دهد. تجهیزات حفاظت از سیستم تنفسی به منظور حفاظت سیستم تنفسی طراحی شده اند تا از استنشاق هوای آلوده جلوگیری نماید.

 

تولیدی لباس کار ایمنی پاکان صنعت

شرکت پاکان صنعت با هدف تهیه و تولید لوازم ایمنی و با بهره‌ گیری از فناوری مدرن و نیروهای مجرب، آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره های 66400103 و 66400107 شرکت تولیدی پاکان صنعت تماس حاصل فرمایید .


http://pakansanat.ir/